Wieler Toer Club De Hellen

Inlogformulier

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Secret key Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Trakteren is soms geen feest 02 nov 2016 21:43 #1

  • dejonckheereh
  • dejonckheereh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 48
Vandaag was ik deelgenoot van een gesprek dat ging over het trakteren naar aanleiding van een verjaardag.
Afgelopen zondag dacht iemand de beperkte kring (de groep waarmee hij gereden had) te trakteren. Toen het bestelde werd geleverd kwam toevallig de tweede groep aanrijden. Zonder dat het duidelijk door de jarige werd aangegeven begon het bedienend personeel ook die mensen te vragen of ze wat lusten van de jarige en even later gebeurde dat nog een keer bij de aankomst van de derde groep.
Ik denk dat het personeel bij Mozes hier een blaam treft maar ik vind ook dat we onderling het voor elkaar leuk moeten houden. We hebben een omvang gekregen waarbij zo'n traktatie flink in de papieren loopt. Bovendien kan het ertoe leiden dat mensen rond hun verjaardag ritten gaan mijden om niet gepusht te worden. Het is duidelijk dat we rond dit fenomeen nieuwe gebruiken moeten introduceren. Uitgaan van de groep waar je bij rijdt lijkt me dan een goed uitgangspunt. Ik hoop dat we met elkaar ook op dat punt elkaar in bescherming kunnen nemen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1