Wieler Toer Club De Hellen

Inlogformulier

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Secret key Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Informatie voor of nadeel? 03 juli 2019 14:43 #1

Tot op heden nog geen 27=er ingeschreven voor Kinderdijk 214km. Toch maar wel ingeschreven. Misschien moeten Joop en ik dan wel met z'n tweetjes fietsen???

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Informatie voor of nadeel? 29 juni 2018 14:09 #2

  • dejonckheereh
  • dejonckheereh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 48
Afgelopen woensdag om 18u30 ontspon zich de volgende discussie aan tafel. M: “Ik ga niet mee naar zaterdag voor Toertje Voeren”. H: “waarom niet je wou toch mee gaan zaterdag? M: ‘Ik heb naar de lijst van ingeschrevenen gekeken en er staan alleen maar snelle mannen op. H: “Als iedereen zo denkt nadat 5 mensen hebben ingeschreven dan gaat er binnenkort niemand meer mee”.

En hoe liep het af?
Uiteindelijk schreven nog twee mensen in omdat M zich toch had ingeschreven.

Het is inderdaad een dilemma, de informatie is er om betere afwegingen te kunnen maken maar levert ook onnodige aarzelingen op bij de beslissing mee te doen aan een tocht. De inschrijfinformatie moet gezien worden als één van de instrumenten om een betere bezetting te krijgen op tochten waarbij alle snelheden en klimcapaciteiten aan hun trekken komen. Het andere instrument is de groeps-app per snelheidsgroep. De bedoeling is dat die ook gebruikt wordt om anderen te mobiliseren om mee te gaan en niet puur als consument naar de inschrijflijst te kijken. Neem initiatief en nodig anderen van jouw snelheidscategorie uit om mee te rijden als je gaarne aan een tocht wil meedoen. De app’s zijn er om als groep beter te functioneren, maak er gebruik van.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1