Wieler Toer Club De Hellen

Inlogformulier

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Secret key Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Mallorca 2019 12 juli 2018 08:21 #1

  • dejonckheereh
  • dejonckheereh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 48
Stand van zaken inschrijvingen Mallorca. Denk er aan maandag aanstaande sluit wat mij betreft de inschrijving. dus liefhebbers om mee te gaan snel actie.
Arno Brouw
Dieter Dejonckheere
Maaike Soenens
Hendrik Dejonckheere
Jan van Nunen
Henny Petit
Roland Brans
Joris Weijters
Jan Mastenbroek
Leon de la Bije
Toon Verdaasdonk
Carla Verdaasdonk
Ad Topoel
Wilma Topoel
Lucien Slaats
Jacqeline Slaats
Paul Schellekens
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Mallorca 2019 09 juli 2018 07:24 #2

  • dejonckheereh
  • dejonckheereh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 48
Corry

Dit is de voorlopige informatie van Nijboer aan Govert van Gorp over voorjaar Algarve Portugal.

Hallo Govert,

Hierbij stuur ik jou/jullie info over de eventueel te maken fietsweek in april 2019.

Onderstaande tochten zijn natuurlijk altijd aan te passen aan jullie wensen.

Dag 1 Aankomst.
Dag 2 We gaan 60 tot 80 km rustig de benen los fietsen richting Faro en Vale do Lobo.
Dag 3 Vandaag fietsen we 80 tot 90 km richting Portimao en wordt het al heuvelachtig.
Dag 4 We fietsen vandaag 80 tot 100 km heuvelachtig/ bergachtig en gaan naar Paderne, hier staat nog een kasteel/ruïne uit de 8e eeuw.
Dag 5 Rustdag.
Dag 6 Vandaag fietsen we 130 km bergachtig en beklimmen we de Monchique, dit is de hoogste berg in de Algarve 950 meter.
Dag 7 De laatste fietsdag gaan we zo’n 80 tot 90 km heuvelachtig fietsen rondom de plaatsen Loule, Santa Catarina en Albufeira.
Dag 8 Vertrek.

De maaltijden eten we gezamenlijk.
s’ Avonds nemen we de fietsroute voor de volgende dag door en als jullie willen vertel ik over mijn wielercarriere en kunnen we daar over napraten.


Prijs €699,-
O.b.v. 2 pers. per 2 pers.kamer*
Voor 1 persoon geldt dezelfde prijs
Keuze data 1-18 april en 23-30 april 2019

INCLUSIEF
7 overnachtingen
7 dagen halfpension
5 dagen fietshuur**
5 fietsdagen onder persoonlijke begeleiding
Wielershirt
Bidon
Transfer vliegveld Faro/ hotel v.v.

EXCLUSIEF
Vlucht
Reis- en annuleringsverzekering

OPTIES/MEERPRIJS
*
Appartement
Deze zijn groter, hebben een extra kamer met slaapbank en keuken
Tuinzicht + €32,- per verblijf
Zijzeezicht + €66,50 per verblijf
Zeezicht + € 90,- per verblijf

**
Carbonfiets + €90,-

Mocht het een en ander nog niet duidelijk zijn of mocht je meer info willen kun je mij natuurlijk bellen of mailen.

Met sportieve groet,
Erwin Nijboer

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Mallorca 2019 08 juli 2018 20:53 #3

Ook ik heb me inmiddels voor 10 dagen aangemeld en ik hoop nog op "gelijken" die met me mee gaan fietsen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Mallorca 2019 08 juli 2018 19:03 #4

  • dejonckheereh
  • dejonckheereh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 48
Update Mallorca. Voor Mallorca 2019 van 20 tot 27 of 30 maart hebben zich reeds 10 clubleden aangemeld. Wie meewil met deze groep voor eeen ongetwijfeld leuke Mallorca beleving graag even een mailtje naar mij. Daarin opgeven of je 7 of 10 dagen meegaat. Wie is er reeds bij ?
Arno Brouw
Dieter Dejonckheere
Maaike Soenens
Hendrik Dejonckheere
Jan van Nunen
Henny Petit
Roland Brans
Joris Weijters
Jan Mastenbroek
Leon de La Bije
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Mallorca 2019 27 juni 2018 20:45 #5

Ik ga mee. Voor 10 dagen. En verheug me er nu al op.

De Mallorca fietsvakantie vormt een bijna heilige Drie-eenheid voor ons: 1. uitstekende wegen in een prachtig en fietsvriendelijk klimgebied (Tramuntana = werelderfgoed), 2. perfecte timing (aan het begin van het seizoen => ideaal als trainingskamp) en 3. lekker weer (in een shirtje bij 15 tot 20 graden).
Tutti pazzi per Pirazzi!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Mallorca 2019 27 juni 2018 19:58 #6

  • dejonckheereh
  • dejonckheereh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 48
kosten hotel op basis van Halfpension ca. € 360,-
Kosten huur fiets vanaf € 110,-
vlucht op basis van boeken nu € 113 incl. 20kg bagage

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Mallorca 2019 26 juni 2018 21:26 #7

Hoi Hendrik, kun je ook aangeven wat de prijs van het hotel is? Huren jullie daar ook fietsen of nemen jullie die zelf mee.. En wat zijn daarvoor de kosten? Op basis van de weinige informatie kan ik nog geen beslissing nemen.
Ik hoorde een tijd geleden dat er ook nog een mogelijkheid komt om mee te gaan naar Portugal. Ben wel benieuwd wat dat gaat kosten, voordat ik een beslissing voor t een of voor t ander kan maken. Hoor het graag van je.

Groeten, Conny

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Mallorca 2019 26 juni 2018 18:39 #8

  • dejonckheereh
  • dejonckheereh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 48
Mallorca 2019

Waarom nu reeds deze fietsvakantie plannen? Ik probeerde het hotel te reserveren waar we de afgelopen 6 jaar naar toe zijn gegaan, dat bleek onmogelijk alles zit vol vanaf half maart. Het wordt inderdaad teeds drukker op Mallorca. Echter niet getreurd, ik heb een mooi alternatief gevonden op ca. 500m van waar we vorig jaar zaten voor een schappelijke prijs.

Vanwege de verzoeken vorig jaar om iets langer te gaan dan de gebruikelijke 7 dagen heb ik een periode vastgelegd van woensdag 20 maart tot zaterdag 30 maart.
Die slechts 7 dagen mee wil kan kiezen voor de periode woensdag 20 maart tot woensdag 27 maart.

Wie volgend jaar graag meewil naar Mallorca kan nu inschrijven door een mailtje te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Daarbij aangeven 10 dagen of 7 dagen.
Mijn advies is om ook meteen de vlucht met Transavia te boeken vanaf Eindhoven. De prijzen zijn nu nog ca. € 113,- inclusief koffer.

Graag reageren vóór 15 juli.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1