Wieler Toer Club De Hellen

Inlogformulier

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Secret key Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Internationaal 2018 05 sept 2017 13:45 #1

  • dejonckheereh
  • dejonckheereh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 48
Buitenland reizen 2018. Afgelopen jaar heb ik 4 reizen georganiseerd, Lanzarote, Mallorca, Dolomieten, Alpen en de Franse fietsweek gefaciliteerd. De ervaringen waren niet altijd even positief voor mij als organisator. Dat heeft er me toe doen besluiten mijn initiatieven voor 2018 te beperken en inschrijvingen ook onmiddellijk van een start inschrijfbedrag te voorzien. Eerste initiatief is Mallorca

woensdag 21 maart tot woensdag 28 maart. Vlucht met Transavia nu nog €78,- + incheckbagage € 48,- zelf te boeken vanaf Eindhoven. Ik heb kamers kunnen reserveren voor Maaike en mezelf voor 8 personen in hetzelfde hotel als vorig jaar. De eerste 8 personen die reageren en € 100,- storten onder vermelding Mallorca op de rekening van WTC de Hellen kunnen voor € 220,- halfpension terecht in het Hotel. Fietsen zijn te huren of Bij Huerzeler of bij Bergatibikes. Routes e.d. zijn conform vorig jaar met enkele nieuwe/andere uitstapjes. Iedere dag wordt het duurder om hotels te boeken. Zijn er meer kandidaten of personen die 10 dagen willen dan wil ik dat graag boeken bij een hotel in de buurt. Ik ben benieuwd naar de reacties.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1