Wieler Toer Club De Hellen

Inlogformulier

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Secret key Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

van Wintelre naar Winterrit 06 feb 2017 13:18 #1

  • Florisj
  • Florisj's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 50
Met dat laatste te beginnen, het was inderdaad februari en heb dit inmiddels aangepast.
GPX bestand wil om de een of andere reden op dit forum niet lukken vandaar een GDB bestand.
Ik kan deze rit natuurlijk indienen bij de toercommissie, GPS-afdeling, Raymond Jansink en Piet van Tongeren. En als zij de rit goed keuren kunnen zij deze mogelijkerwijs op de site plaatsen zodat iedereen daar dan gebruik van kan maken.
Fanatiek wielrenner, tot op zekere hoogte, en Hellenrijder 2013

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

van Wintelre naar Winterrit 06 feb 2017 09:42 #2

Hoi Joop,

Leuke rit! je had ook kunnen uitgaan van Oirschot :-)
Maak je van deze rit ook nog een GPX en zet je die op de site onder de GPX toeren?
komt deze rit op de planning?


btw. het was natuurlijk 5 februari, niet 5 januari

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

van Wintelre naar Winterrit 05 feb 2017 17:58 #3

  • Florisj
  • Florisj's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 50
Ik kwam op onze site geen korte, winterrit, tegen die naar het oosten ging en rond de 60 a 70 km is.
Ik heb daarom de rit Wintelre, die op onze site staat en 100 km telt, omgebouwd naar een rit van 69 km.
Zodoende kan men in de winter en voor- of najaar deze rit rijden, speciaal voor als de wind uit het oosten komt.
Wij hebben deze zondag 5 februari 2017 met zijn tienen gereden on vonden het allemaal een fijne rit zo.
Ik wil dan ook deze rit met jullie allemaal delen.

Het deel: van Oostelbeers, Wintelre, Vessem, Middelbeers, Westelbeers, Baarschot tot Diessen heb ik dus uit de oorspronkelijke rit "Wintelre" geknipt.

In de bijlage tref je de betreffende rit
Fanatiek wielrenner, tot op zekere hoogte, en Hellenrijder 2013
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1