Wieler Toer Club De Hellen

Inlogformulier

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Secret key Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Classicae 18 jan 2017 20:54 #1

Is het wel op zondag terug ?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Classicae 29 dec 2016 10:41 #2

Mooi initiatief. Goed idee, ik ga mee. Stel voor dat we blijven overnachten in Gent. Dan hebben we 6 hoogtepunten in 1 weekend: 2 cyclo's, de finish van de profs in Gent en in Kuurne, de Muur van Geraardsbergen en een avondje stappen in Gent. Heb het boek van Thomas Dekker gelezen en trek de conclusie dat dit allemaal prima te combineren is.

Geen carnaval. Wel de Valkenberg, Kattenberg en de ondergewaardeerde Kanarieberg.
Tutti pazzi per Pirazzi!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Classicae 27 dec 2016 18:50 #3

  • dejonckheereh
  • dejonckheereh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 48
De voorlaatste jaarvergadering ontstond aan de bar bij Mozes het idee om met een aantal liefhebbers enkele klassiekers te rijden. Zo kwam vorig jaar De Ronde van Vlaanderen in Beeld. Volgend jaar willen we er weer bij zijn. Het eerste weekend wordt 25&26 Februari het laatste weekend voor de start van ons zomerseizoen. Dan worden de openingsklassiekers verreden.

Omloop het Nieuwsblad en Kuurne-Brussel-Kuurne de cyclosportieven doen dat in omgekeerde volgorde dus Zaterdag eerst Kuurne Brussel Kuurne en op Zondag de omloop met start vanaf Gent. Het zijn beide geen zware cyclo's met iets meer dan 100km maar dan hebben we de smaak meteen te pakken. Daarna volgt Parijs Roubaix op 8 April en Luik-Bastenaken-Luik op 22 april waar we kiezen voor de 156km. We hebben ook een whatsappgroep Classicae. Die interesse heeft voor 1 of meerdere van deze klassiekers kan dat melden door te reageren op dit bericht. Ik voeg je dan toe aan de whatsapp groep.
Voor wie Parijs Roubaix of LBL wil rijden is het zaak om nu zo snel mogelijk in te schrijven. Dat kan via:
https://www.asochallenges.com/nl voor Parijs Roubaix en via: http://www.sport.be/lblcyclo/2016/nl/ voor Luik Bastenaken Luik.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1